Eerste contact en werkwijze professional organizing

Tijdens het eerste telefonische contact informeer ik je over mijn werkwijze, bespreken we de situatie en plannen de diensten of een eventuele intake afspraak in (een fysieke intake is niet altijd nodig).

Optionele kennismaking en intake

Als je eerst wilt kennismaken of er een intake wenselijk is duurt dit max. 30 minuten bij jou op kantoor of thuis of via Skype. De intake is kosteloos en kan ook in de avond en het weekend. Ik luister naar jouw verhaal. We kijken samen naar de huidige situatie en bepalen wat er gedaan moet worden.

Offerte

Vanwege het maatwerk ontvang je ofwel een offerte met een ureninschatting en een beknopt overzicht van de werkzaamheden. Ofwel spreken we een aantal uur in een periode af.

Diensten

Na het inplannen vangen de diensten aan. Ik werk met sessies van minimaal twee tot maximaal zes uur vanwege de intensiteit die vaak wordt ervaren. Sessies kunnen ook in het weekend plaatsvinden.

Fysieke opruimsessies doen we indien mogelijk in 1 dag voor direct en meer blijvend resultaat.

Betalen

Particulieren ontvangen een digitale factuur met 7 dagen betalingstermijn na afloop van elke sessie.

Evaluatie

Twee weken na de laatste sessie is er nogmaals contact voor eventuele vragen, om te kijken hoe het loopt bij jou of je werknemers en of er behoefte is aan meer ondersteuning.

 

Ik wil een vrijblijvend gesprek aanvragen

of lees meer over Meneer Rust