Als professional organizer help ik particulieren en bedrijven om structuur aan te brengen, keuzes te maken, een efficiëntere werkomgeving en aan meer tijd. Ook help ik klanten die te veel spullen hebben en het overzicht missen. Ik luister naar het verhaal en we gaan er achter komen hoe het wenselijk is.
Je vraagt je misschien af of je wel echt hulp van buitenaf nodig is voor zoiets eenvoudigs.
Maar wanneer persoonlijke inzet, boek en Internet tips niet het gewenste resultaat gaven en het toch tijd is voor verandering: dan kom ik helpen om een nieuwe structuur aan te brengen!
Professional organizer voorbeelden
- Rust.. in de agenda – van teveel to-do’s en activiteiten die ‘moeten’ naar een ideale situatie
- Structuur.. in werkzaamheden en bedrijven – taken, bestanden en media organiseren, digitaliseren & processen opnieuw inrichten, bedrijfsstructuur
- Rust.. in huis – door ontspullen en opbergen meer leefruimte
Of is het een combinatie? Vaak wel en dan is het maatwerk passend op de situatie.
Wat kan het opleveren
- Overzicht
- Rust
- Terugkerende energie in personen en bedrijven
- Ruimte
- Focus op datgene wat nu belangrijk is
Ervaringen
“Doordat ik het soms lastig vond om keuzes te maken bleven dingen zweven. De druk liep hierdoor vaak aardig op. Dit had ook invloed op mijn verzameling ongebruikte spullen in huis. Het samenwerken met Meneer Rust gaf me inzicht in wat me tegenhield om van oude zaken afstand te nemen en hoe ik mijn eigen pad kan volgen. Het leverde voor mij bruikbare hulpmiddelen op om schoon schip te maken. Zowel geestelijk als in huis.” – Noëlle
“Eindelijk heb ik al mijn digitale documenten, e-mail en foto’s overzichtelijk bij elkaar op een centrale plek. Nu kan ik nieuwe zaken opbergen zonder er over na te denken en alles weer snel terugvinden wanneer ik het nodig heb. Heel fijn.” – Dhr. Zuurmond
“Met de komst van kinderen was de administratie, ongeopende enveloppen, ‘kleine dingetjes die ik nog moet doen’ en het ‘nog ergens opbergen’ aardig opgestapeld. Samen met de opruimcoach is alles doorgenomen, oude papieren weggegooid en belangrijke stukken overzichtelijk opgeborgen. Ik ben hartstikke blij dat ik er vanaf ben en het makkelijker kan bijhouden, nu het op orde is. Ook met vragen over bewaartermijnen ben ik goed geholpen.
Meneer Rust, bedankt voor het resultaat en het ordenen. Hierdoor heb ik de rust teruggekregen in mijzelf en mijn administratie!” – Melissa